خدمت به محرومان با اجرای طرح جهادی «شهید اسلامی» در مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم

حجت الاسلام اکبری گفت: با اجرای طرح جهادی «شهید سید ابوالفضل اسلامی» در مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم به خانواده های محروم و کم بضاعت خدمات رسانی شد.

حجت الاسلام «عبدالرحمن اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دستگیری از خانواده های محروم و کم بضاعت از فعالیت های مهم مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم است که به همت بچه های مسجد و با تشکیل گروه جهادی به اجرا در می آید.

 

امام جماعت مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم افزود: در روزهای اخیر نیز بچه های مسجد با اجرای طرح جهادی «شهید سید ابوالفضل اسلامی» به خدمت رسانی خانواده ها و افراد کم برخوردار اقدام کردند.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد با تهیه یک دستگاه لباس شویی برای یک خانواده کم برخوردار به تامین این وسیله ضروری برای این خانواده اقدام کردند.

 

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: همچنین بچه های مسجد با تهیه یک عدد یخچال، در تامین نیاز یک خانواده کم برخوردار سهیم شدند.

 

وی عنوان کرد: در اقدام دیگر بچه های مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم تهیه یک عدد گوشی تلفن همراه برای یک دانش آموز از خانواده کم بضاعت بوده است.

 

امام جماعت مسجد «جوادالائمه (ع)» جهرم عنوان کرد: در مجموع تهیه این اقلام با هزینه حدود 80 میلیون ریال انجام شد که به همت خیران و نیکوکاران تامین شد.

 

حجت الاسلام اکبری با قدردانی از تلاش بچه های مسجد در کمک رسانی به خانواده های کم بضاعت، خواستار تداوم فعالیت های جهادی و همکاری بی دریغ خیران و نیکوکاران شد.

کد خبر 1119711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha