انتصاب مدیران انقلابی و ارزشی در گیلان/ وظیفه ما تداوم راه شهدا است

​عباسی با بیان اینکه به زودی از میان بسیجیان و پاسداران چند مدیر انقلابی و ارزشی را در گیلان منصوب می‌کنم گفت: جوان‌گرایی و بیانیه گام دوم انقلاب اولویت نخست در انتخاب مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» صبح امروز (چهارشنبه،۳ آذر) در رزمایش اقتدار بسیجیان که در مصلی رشت برگزار شد اظهار داشت: بسیج و واژه بسیجی در نظام جمهوری اسلامی یک واژه بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج در درون مردم و از مردم است افزود: یکی از مولفه‌های فرهنگ و تفکر بسیجی معامله با خداست و اینجاست که بسیج خود را از خدا و برای خدا فدا می‌کند و اخلاصش همینجا معنا پیدا می‌کند. 

 

عباسی سرباز ولایت بودن را مولفه دوم تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: در عرصه های مختلف کشورمان شاهد بودیم که بسیجیان اجازه ندادند کشور در غبار فتنه لرزان شود زیرا با اطاعت از مولای خود در صحنه ایستادند و حماسه هشت دی برگ زرین این ماجراست که در گیلان ولایت مدار رقم خورد.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با تحریم‌ها خواستند به کشورمان آسیب بزنند اما کشورمان مقاومت کرد و طومار آرزوهای آنان را بر باد داد افزود: زمانی بود کسانی حتی آب خوردن ما را هم به برجام گره زده بودند اما الان این دنیای غرب است که منتظر حرکت و اقدام جمهوری اسلامی ایران است.   

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان حرکت اخیر نیروی دریایی سپاه و عقب راندن دزدان دریایی آمریکایی در دریای عمان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و از قول مقام معظم رهبری آمده که باید توانمندی هایمان را احیا کنیم. 

 

استاندار گیلان فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مدیران جهادی و انقلابی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استان گیلان از لحاظ اجرای طرح واکسیناسیون رتبه اول را دارد و یکی از علت های آن ارتباط نزدیک بسیجیان با دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی است.

 

عباسی ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در امر واکسیناسیون، ورود بسیجیان برای تحقق هر چه بیشتر این امر در گیلان را متذکر شد و اظهار داشت: ما باید منویات دولت اسلامی و انقلابی آیت الله رئیسی را در گیلان به اجرا در آوریم هر چند که مشکلات زیادی در استان است اما به کمک بسیجیان مشکلات را کنار خواهیم زد.

 

وی با اشاره به اینکه در جلسه با سردار سلامی استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج برای حل مشکلات استان گیلان مورد تاکید قرار گرفت اظهار داشت: برای انتخاب مدیران جوان‌گرایی را حتما در دستور کار قرار خواهیم داد و بیانیه گام دوم انقلاب را در گیلان اجرا می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات بیکاری و مسکن را در گیلان حل کنیم.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم آنچه که شایسته مردم ولایت مدار گیلان است را اجرایی سازیم و این هدف والا بدون شک در سایه تعامل و استقامت و مشارکت بسیج و سپاه محقق و مشکلات و چالش ها حل خواهند شد.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه راه ما راه شهداست و این راه را با استقامت ادامه می‌دهیم خاطرنشان کرد: در همینجا به همه اطمینان میدهم که به زودی از میان بسیجیان و پاسداران چند مدیر انقلابی و ارزشی را در استان گیلان منصوب کنم.

 

کد خبر 1119728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha