باید بتوانیم با هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌ها، در آرامش و ثبات بازار مؤثر باشیم

بیرانوندی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی شهرستان‌ها در طرح تحولی نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی با ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های تابعه همکاری داشته باشند گفت: باید بتوانیم با هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌ها، در آرامش و ثبات بازار مؤثر باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «نعمت‌الله بیرانوندی» امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در حاشیه بازدید از کارخانجات تولیدی شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه این بازدید در ادامه طرح تحولی نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفت اظهار کرد: هدف از این بازدیدها این است که مسائل، مشکلات و آسیب‌هایی که در مسیر تولید و توزیع کالاهای اساسی وجود دارند، شناسایی شده و پس از آن برای رفع مشکل، به مبادی تصمیم‌گیر استانی و ملی انعکاس داده شوند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: اگر در همین مرحله تولید و توزیع کالاهای اساسی، تخلفی از جمله تخلف تعزیراتی کم‌فروشی و گران‌فروشی وجود داشته باشد، تشکیل پرونده و برخورد با مختلف صورت می‌گیرد.

 

وی اذعان کرد: این روند تا آرامش کامل بازار ادامه خواهد داشت و امیدواریم که مجموع این اقدامات، به بحث وسعت سفره مردم و پایین آمدن قیمت مصرفی تمام اقلام معیشتی مردم منجر شود.

 

بیرانوندی با بیان اینکه از دستگاه‌های نظارتی شهرستان‌ها انتظار می‌رود که در این طرح تحولی با ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های تابعه همکاری داشته باشند تصریح کرد: آمادگی کامل شبانه‌روزی از سوی رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی وجود دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید بیش از گذشته پای کار باشند تا بتوانیم با هم‌افزایی و تقویت ظرفیت‌ها، در آرامش و ثبات بازار مؤثر باشیم.

 

کد خبر 1119820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha