نخستین همایش سراسری نماز در سپاه خراسان شمالی برگزار می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، از برگزاری نخستین همایش سراسری نماز در سطح رده های سپاه استان خبر داد.

«حجت الاسلام حسین زحمتکش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: برای نخستین بار همایش نماز در سطح رده های سپاه خراسان شمالی ابلاغ شده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: برحسب تأکیدات و بیانات مقام معظم رهبری در راستای تعالی بخشی و فراهم کردن بستر معنوی اقامه نماز، این همایش برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: این همایش با شعار "نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی در سپاه است" در سطح رده های سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام زحمتکش هدف از برگزاری این همایش را بسترسازی اقامه مطلوب نماز در مجموعه سپاه و ارزیابی اثر بخشی بعد معنوی نماز در مجموعه سپاه عنوان کرد.

 

وی افزود: در حال حاضر خوشبختانه در مجموعه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با مساعدت فرماندهان، اقامه نماز می شود که نشان از همت آن ها برای برگزاری هر چه مطلوب تر نماز است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش مقدمه ای برای برپایی اجلاس سراسری نماز در استان است.

 

حجت الاسلام زحمتکش افزود: این همایش فردا (چهارم آذر) در محل سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد برگزار می شود.

 

کد خبر 1119836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha