راه اندازی شورای راهبردی گامی برای حل مسائل کلان جیرفت

حجت الاسلام میثم تارم گفت: شورای راهبردی با هدف انسجام در تمامی سطوح مدیریتی برای حل مسائل کلان شهرستان جیرفت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳ آذر ماه نخستین نشست شورای راهبری شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شهردار شهر جیرفت در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد.


حجت‌الاسلام «میثم تارم» در این نشست، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت باید حق‌گرا و حقیقتا وکلای شایسته مردم باشند.


رئیس شورای راهبردی شهرستان جیرفت تاسیس شورای راهبردی جیرفت را شتاب‌بخش روند حل مسائل کلان این شهرستان دانست و افزود: فهرست این مسائل بر اساس اولویت‌ تدوین و متناسب با نیاز، از مسئولین مربوطه جهت حضور در نشست‌های شورا دعوت می‌شود.


وی تصریح کرد: وحدت و همبستگی در تمامی سطوح مدیریتی برای حل مسائل کلان شهرستان مهمترین هدف فعالیت این شورا به شمار می‌رود.


حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: مسائل مورد نظر شورا با همدلی و انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در تمامی سطوح لازم، تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.


شورای راهبردی طلایه‌دار مطالبه‌گری کلان



«ذبیح الله اعظمی» در این نشست، گفت: بررسی‌های کارشناسی بیانگر آن است که حدود  ۶۴ درصد از مشکلات با تأمین زیرساخت‌های لازم برطرف می‌شود.


نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: می‌توان مدعی شد قریب به 50 درصد از مشکلات جنوب استان کرمان معطوف به حوزه کشاورزی است.


وی تصریح کرد: شورای راهبردی شهرستان باید طلایه‌دار مطالبه‌گری معقول و منطقی برای حل مسائل کلان جیرفت در سطوح شهرستانی، استانی و ملی باشد.


شورای راهبردی، نقطه عطفی در وحدت و یکپارچگی


«ابوذر عطاپور وزیری» در این نشست، گفت: شکل‌گیری شورای راهبردی شهرستان در چنین سطحی را می‌توان نقطه عطفی در وحدت و یکپارچگی تمامی مسئولین برای حل مسائل کلان برشمرد.


فرماندار جیرفت عنوان کرد: جدیت و پشتکار این شورا سرفصل نوینی را در گره‌گشایی از مشکلات، جلوگیری از هدر رفت منابع و احیای طرح‌های کلان بر زمین مانده رقم خواهد زد.


وی ابراز کرد: شورای راهبردی باید تدوین سند چشم انداز و پرهیز از تمرکز بر امور جزئی را سرلوحه کار قرار دهد.



شورای راهبردی مسائل استراتژیک جیرفت را سامان می‌دهد



«محمود معناصری» در این نشست، هم‌افزایی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال را خواستار شد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در جیرفت نهفته است که باید در اسرع وقت احصاء و فعال شوند.


شهردار جیرفت تاسیس شورای راهبردی شهرستان جیرفت را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در مسئولین برای عبور از مسائل دانست و گفت: مباحث استراتژیک شهر و شهرستان با جامع‌نگری، انسجام و پشتکار مسوولان عالی سامان می‌گیرد.

کد خبر 1119855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha