بسیج ظرفیت بزرگ مردمی برای رفع مشکلات است

زیویار با اشاره به توانمندی های گسترده نیروی بسیج، گفت: بسیج ظرفیتی بزرگ و مردمی برای رفع بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز(3 آذر) در  رزمایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مصلی خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج  در عرصه های مختلف خدمات رسانی کارنامه ای درخشان دارد.

 

وی با بیان اینکه بسیج ظرفیت بزرگ مردمی است، ازود: باید از این ظرفیت پرتوان در راستای رفع مشکلات استفاده شود.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج  می تواند از کمترین امکانات بهترین نتایج را به دست آورد، افزود: خدمات بسیج در محرومیت زدایی اسوه است.

 

زیویار با بیان اینکه بسیج نیروی پرتوان مردمی است، خاطرنشان کرد: بسیجی اخلاص دارد و هدفش رضایت خدا و خدمت به مردم است.

 

وی با تاکید به اینکه بسیج یک ظرفیت اساسی است، خاطرنشان کرد: همه ما به ویژه مسوولان راهی جز این نداریم که به پشتوانه ظرفیت بسیجی و با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر داشته‌ها به سمت رفع مشکلات گام برداریم.

 

زیویار در ادامه با اشاره به مشکلات فرا روی مردم استان لرستان، افزود: استان لرستان سرشار از ظرفیت های بیشمار خدادادی است که بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها می تواند راهی برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه مشکلات امروز لرستان حق مردم استان نیست، افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و به کارگیری توانمندهای استان در راستای رفع مشکلات مردم گام برداشت.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه افزود: رفع مشکلات مردم، شکوفایی استعدادها و رفع موانع نیازمند تقویت وحدت و همدلی و مشارکت همه مردم و گروه هاست.

کد خبر 1119871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha