بسیج بدنه فعال ملت و بخش اعظم جامعه است

سردار یوسفعلی زاده گفت: اینکه انقلاب اسلامی تا الان دوام آورده، ثبات پیدا کرده، زیر ضربات سهمگین دشمنان ورزیده و آبدیده شده، خود را پیدا کرده و باج نداده، بعد از تمسک به دین و اطاعت از ولایت، مدیون بسیج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «حسینعلی یوسفعلی زاده» در بازدید از نمایشگاه عکس و کتاب هفته بسیج که در مسجد صاحب الزمان محله هاتف برگزار شده، بیان کرد: شعار مردمی بودن در مورد بسیج عین حقیقت است چون افراد بسیجی دنبال مزد، پاداش و اضافه کار نیستند، اساس موضوع بسیج، لشکر مخلص خدا است و بی منت، بی مزد و بی ادعا پای کار است.

 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج در تعابیر بزرگان انقلاب، بدنه فعال ملت و بخش اعظم جامعه است و همه جغرافیا، اقوام ، ادیان و همه اقشار را شامل می شود؛ گفت: بسیج یک ظرفیت بی نظیر اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، دفاعی، علمی و در تمام رسته ها و رشته هایی که جامعه نیاز دارد فرمول دفاع سازماندهی همه جانبه است.

 

وی تصریح کرد: بسیج 20 میلیونی با فرمایش امام  راحل تشکیل شد و فرزندان انقلابی امام از اقشار مختلف و از جغرافیا و اقوام مختلف ذیل این جمع شدند؛ همچنین بسیج از روز تولد پاره تن ملت بوده و تا وقتی که این گونه باشد کارآمد و توانمند است.

 

یوسفعلی زاده با بیان اینکه اکثریت جامعه بسیجی مخلص هستند؛ گفت: اینکه انقلاب اسلامی تا الان دوام آورده، ثبات پیدا کرده و زیر ضربات سهمگین دشمنان ورزیده و آبدیده شده و خود را پیدا کرده و باج نداده اینها بعد از تمسک به دین و اطاعت از ولایت، مدیون بسیج است، بسیجی وسط میدان و حاضر در عرصه ها است.

 

وی با اشاره به 18 هزار شهید خراسان رضوی که 11 هزار شهید آن بسیجی بودند؛ گفت: بسیج در سخت ترین میدان که میدان جنگ بوده جانفدایی کرده در سایر میدان ها هم همین گونه است، امام معتقد بودند دفاع واجب است و شرکت در مناطق عملیاتی هم واجب کفایی است اگرچه نیروهای مسلح حضور داشته باشند اما باید مردم هر جا که نیاز است حضور پیدا کنند و عرصه هایی که رهاست آنجا را به دست بگیریم.

 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: ما از گذشته تا الان در اکثر میدان هایی که رخنه دادیم (یعنی حضور نداشتیم و فرصت طلب ها وارد شدند) جاهایی است که یا مامور نداشتیم و یا مامور ایادی دشمن بوده است و هر جا در طول این 42 سال کار به بسیج اهاله شده هیچ کجا شکست نخورده است و اینکه بعضی از مدیران، بسیج را در برخی عرصه ها راه نمی دهند ترس از خود دارند.

 

وی با بیان اینکه هر صحنه ای که ما خالی کنیم دشمن جای آن را پر می کند؛ گفت: بسیج مظهر حضور پرقدرت امت حزب الله در صحنه ها است و نباید خود را دست کم بگیرد و شاید به صورت تک عددی نباشیم اما اگر جمع شویم گردان و لشکر می شویم و نه تنها حوزه و پایگاه خانه بسیج است بلکه هر جا حزب الله است خانه بسیج است.

 

یوسفعلی زاده بیان کرد: بسیح میراث امام و شهیدان، معجزه قرن است و لشکر مخلص خدا است، آقا فرمودند: بسیج راه خداست و بسیجی بنده سربلند خدا در این راه است. لذا در این راه مراقبت کنید، دوست و مخلص زیاد دارید اما دشمن و بدخواه نیز زیاد دارید و در مقابل دشمنان دین خدا بایستید و مبارزه همه جانبه رزمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی داشته باشید.

 

وی با اشاره به جهاد تبیین که اخیرا آقا فرمودند؛ گفت: جهاد تبینی یعنی مثل عمار و یاسر با استدلال های قوی دهان یاوه گو را گل بگیرید، کسی که لجن می پراکند به انقلاب شکوهمند و عملکرد ضد انقلاب را غالب می کند و جای شهید و جلاد را عوض می کند باید با این ها مبارزه جدی کرد و این راه راه نجات و سربلندی است.

 

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی خطاب به بسیجیان اظهار کرد: دشمن بیش از 100 شبکه فارسی زبان مجانی برای نفوذ در افکار، اندیشه ها، روحیات و ارائه تحلیل های غلط برای ایران در کشورهایی چون آلمان، انگلیس، عربستان، ترکیه و امریکا برنامه تولید می کند، آنها می خواهند جلو چهاد تبیین را بگیرند لذا ما باید گوشمان را به سخن حق بدهیم و زبان ما بیان کننده حق و حقیقت باشد.

 

وی با بیان اینکه زمانی دوران برخورد فیزیکی بود اما الان ترور ها با قلم و شبکه ها صورت می گیرد؛ گفت: بسیجی ها باید با جهاد تبیین، حضور در عرصه فضای مجازی و حقیقی و نقش آفرینی در تربیون های رسمی بصیرت افزایی کند تا اطلاعات صحیح تبادل شود.

 

یوسفعلی زاده بیان کرد: اوضاع امروز جامعه صدها مرتبه بهتر از دوران پهلوی است و رو به جلو حرکت می کنیم و اگر بنا بود از نسخه های امریکایی از جمله اف ای تی اف استفاده کنیم امروز انقلاب اسلامی در همه موارد از جمله واکسن محتاج دیگر کشورها بود.

 

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی پرچم آن در تمام دنیا برافراشته شده و غرب و شرق از کشور ما الگو می گیرند و هر روز قوی تر از روز قبل در عرصه های مختلف حضور دارد.

 

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر حضور بیشتر بسج در میدان های مختلف جامعه ما، گفت: روزی که امام فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند شاید افرادی می گفتند امریکا خیلی قدرتمند است اما امروز فلسطینی های حاضر در سرزمین های اشغالی به این باور دارند و خود صهیونیست ها تحلیل می کنند که ما تا چند سال دیگر نخواهیم بود .

 

وی افزود: جمهوری اسلامی چشم و چراغ نظامات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی منطقه و جهان است و باور کنیم که مشکلات و مسائل ما حل می شود البته باید بخواهیم.

کد خبر 1119974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha