انتشار ۱۱ عنوان کتاب با موضوع «ایثار و شهادت» در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از انتشار ۱۱ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت طی ۶ ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: درس آموزی از مکتب شهیدان، یکی از فرصت های سعادتمندی است و پرداختن به منش و مرام و الگوگیری از شخصیت و اندیشه آنان می تواند احیا کننده دل هایی باشد که در انتظار روشنی و راستی اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: کوشش در جهت بازخوانی سرگذشت و سرنوشت معنوی شهدا، ضرورت جامعه ایمانی و توحیدی است و معرفی شاخص های معرفتی و باز مطالعه ویژگی های مجاهدانه این انسان های آسمانی، سبب ساز خودباوری و تربیت انسانی است.

 

نمکی در ادامه بیان داشت: کاشان فرهنگی، به مانند سایر پیشگامی ها، در حوزه فرهنگ مکتوب نیز جایگاه ویژه ای برای پاسداشت نام و یاد شهیدان سرافراز دارد و همه ساله نویسندگان دفاع مقدس، ناشران و تشکل های جبهه فرهنگی، تولیدات و منشورات ممتازی را به معرض دید علاقه مندان می گذارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ادامه داد: در ۶ ماهه نخست امسال ، ۱۱ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کاشان منتشر شده که اهتمام و اراده فعالان این عرصه با همه تنگناهای چرخه اقتصاد نشر ستودنی است.

 

نمکی افزود: شهود سلیمانی، سبک زندگی شهدا و چلچراغ هدایت، راز پروانه و انگشتر، بر بال افلاکیان، جلوه هایی از شخصیت حاج قاسم، آخرین مرخصی، فاتح دژها و دل ها، عزیز خانم، شناسنامه شهید مهدی دهقان، امواج یادها، قصه های رفته از یاد عناوین کتاب های حوزه ایثار و شهادت است که طی ماهه نخست امسال در کاشان رونمایی شده است./

کد خبر 1120123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha