بیمه سلامت روند مثبتی را در ارائه خدمات به بیمه شدگان طی می‌کند‏

شیرازی با بیان اینکه بیمه سلامت روند مثبتی را در ارائه خدمات به بیمه شدگان طی می‌کند‏، گفت: در استقرار نسخه نویسی، نسخه پیچی الکترونیکی و پزشک خانواده اقدامات خوبی در مازندران توسط مدیر سابق بیمه سلامت استان صورت گرفت و تداوم این راه مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی شیرازی» امروز (۴آذر) در آئین تکریم و معارفه مدیران بیمه سلامت استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تکریم اندیشه والای امام خمینی(ره) برای تشکیل این شجره طیبه، اظهار کرد: بحث سلامت در تداوم حیات جامعه بسیار حائز اهمیت است.

 


معاون سیاسی،امنیتی استانداری مازندران با تاکید براینکه بیمه نقش محوری در تامین سلامت جامعه دارد، گفت: تمامی دولت ها و حکومت ها سعی می کنند در جهت گسترش سلامت توجه جدی به بیمه داشته باشند.

 


وی ادامه داد: در بحث همه گیری کرونا همگان به اهمیت توجه به حوزه سلامت و سازمان های بیمه گر پی بردیم.

 

 

شیرازی ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت مازندران در زمان شیوع کرونا،‌ اضافه کرد: همچنین دولت سیزدهم در بدو امر نگاه خوبی داشته و با واردات واکسن های کرونا به واکسیناسیون مردم سرعت بخشید و همچنان توجه جدی به این حوزه دارد.

 

 

وی اذعان کرد: در بحث استقرار نسخه نویسی، نسخه پیچی الکترونیکی و پزشک خانواده اقدامات خوبی در مازندران توسط دکتر «رسول ظفرمند» در دوران تصدی ایشان برمنصب میدریت بیمه سلامت مازندران صورت گرفت و باید دکتر «محمد میرزایی» با قدرت این راه را تداوم ببخشند.

 

 

شیرازی اجرای طرح های الکترونیک در بیمه سلامت را یک تحول در بحث ارائه خدمات به بیمه شدگان و موسسات طرف قرار داد دانست و گفت: اجرای این طرح های الکترونیک کاهش وقت بیماران و بیمه شدگان در دریافت خدمت را همراه دارد.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین در پوشش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی بسیاری از مشکلات حوزه سلامت مرتفع می شود.

 

 

شیرازی ضمن تحسین مجدد عملکرد مدیرسابق بیمه سلامت مازندران افزود: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم موهبت و هم امانت است. در دوران تصدی بر مناصب دولتی رضایت خداوند متعال، سازمان و مردم باید مورد توجه مسئول دستگاه باشد.

کد خبر 1120183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha