برگزاری مسابقات ورزشی با همت کانون منتظران مهدی (عج)

حجت الاسلام ایلخانی گفت: همزمان با هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی در بین اعضای کانون کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) برگزار شد.

«حجت الاسلام مهران ایلخانی»در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در ملایر  گفت: کانون  فرهنگی، هنری منتظران مهدی شهرسامن در دهه ۹۰ تاسیس شده و بیش از یکصد و عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  با بیان اینکه  این کانون یکی از کانون‌های فعال شهرستان ملایر است  فزود: کانون در حوزه علمیه  و مسجد ولیعصر شهر سامن فعالیت دارد و مخاطبان ما بیشتر گروه خاص طلاب هستند اما برنامه‌های ما عمومی  و برای همه اقشار است.

حجت الاسلام ایلخانی با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی توسط کانون انجام شده  افزود: در هفته بسیج نیز برنامه های مختلفی در سطح کانون و حوزه در حال انجام است.

وی از برگزاری نشست بصیرتی، سیاسی  طلاب و اعضای کانون بدر هفته بسیج  خبر داد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این کانون دانست و تصریح کرد: همچنین  یک مسابقه کتابخوانی نیز  برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین محتوا سازی در فضای مجازی از برنامه‌های امسال این کانون بوده است گفت این کانون در  عرصه های فرهنگی ، قرآنی، مناسبتی و... بسیار موفق عمل کرده است..

حجت الاسلام ایلخانی برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن، سخنرانی روحانیون ، توزیع بسته های معیشتی و... را از جمله برنامه های این کانون در طول سال  برشمرد

کد خبر 1120227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha