قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۵۴۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان،‌ امروز (جمعه پنجم آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۵۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۹۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۸  هزار تومان معامله می‌شود. 

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام صرافی ملی ایران امروز (جمعه پنجم  آذر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا ۲۷ هزار و ۷۵۳ تومان  است و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۱ هزار و ۶۱۲ تومان فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که روز گذشته (چهارم آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲  میلیون و  ۵۴۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶  میلیون و ۵۰۰ هزار  تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۹۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و۲۴۸  هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش روز گذشته (چهارم آذر ۱۴۰۰) قیمت هر دلار آمریکا  در  بازار آزاد حدود ۲۷ هزار و ۷۵۳ تومان بود و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ۳۱ هزار و ۶۱۲ تومان فروخته می‌شد.

کد خبر 1120411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha