نیازمند مدیرانی هستیم که از مادیات دنیا چشم پوشیده باشند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید مدیریت قوی داشته باشیم، گفت: نیازمند مدیرانی هستیم که از مادیات دنیا چشم پوشیده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان به تضرع، دعا، استغفار و بازگشت به خدا اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقی رخ نمی دهد مگر اینکه  براساس مشیت، حکمت و مصلحت الهی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه  مشکلات نتیجه طبیعی عملکرد خود انسان است، یادآور شد: اگر در جامعه ایی  مفاسد اقتصادی به مانند کم فروشی و تقلب رواج پیدا کند سیستم اقتصادی دچار اختلال می شود.

 

محامی با اشاره به اینکه گاهی گرفتاری ها نتیجه عملکرد انسان است، تصریح کرد: خداوند به عنوان مجازات، مشکل را پیش می آورد؛ خداوند می خواهد به جامعه و انسان بفهماند که مسیری که می روند اشتباه است.

 

وی با بیان اینکه گرفتاری و رنج دنیا با آخرت قابل قیاس نیست، افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات، تضرع، دعا، توبه، استغفار و طلب آموزش از خداوند است.    

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات به هر وجهی باشد باید مایه تذکر  و توجه به هشدارهای الهی و موجب بازگشت به خداوند باشد و ما را به سمت استغفار و دعا بکشاند.

 

محامی رهایی از مشکلات را استفاده از همه ظرفیت و توانمندی ها دانست و گفت: یکی از راه ها برای نجات و رهایی، دعا کردن است، اما دعایی مستجاب می شود که همراه با کار و عمل باشد.

 

وی با بیان اینکه ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان است، افزود: بسیج قبل از اینکه یک سازمان باشد یک فرهنگ است؛ بسیج پایگاه مردمی دارد و از ظرفیت مهم کشور است و باید از ظرفیت آن بدرستی استفاده شود.

 

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات اقتصادی کشور و مدیریت قوی از توانمندی و ظرفیت های بسیج استفاده شود، ادامه داد: فعالیت های اقتصادی به خود مردم واگذار شود تا مردم با قدرت در این عرصه هنرنمایی کنند. 

کد خبر 1120435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha