آماده همکاری با دولت جدید و فرماندار شهرستان ورامین هستیم

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: آماده همکاری با دولت جدید و فرماندار شهرستان ورامین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،سید عباس میری رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین با اشاره به انتخاب فرماندار جدید گفت: اتاق اصناف و اتحادیه صنفی همواره بر اساس منافع اصناف و بازاریان، دولت و قانون آماده همکاری است، اصناف و بازاریان همواره یار و بازوی اصلی  اقتصادی دولت  بودند  و برای اتاق اصناف و اتحادیه ها فقط حل مشکلات بازاریان  و اجرای قانون ملاک و معیار است.

وی بیان داشت: در دولت گذشته با توجه به مشکلات اقتصادی از جمله افزایش قیمت ارز و شیوع بیماری کرونا، اصناف  بر اساس منويات رهبری که پیروی از دستورات ستاد کرونا را واجب دانستند ، بیشترین همکاری را با دولت و وزارت بهداشت داشتند و هم اکنون نیز با توجه به دولت جناب آقای رئیسی اصناف شهرستان ورامین آماده همکاری با دولت است.

میری به همکاری‌های فرمانداری با اتاق اصناف اشاره کرد و گفت :هیچگاه ارتباط اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی با بدنه دولت، فرمانداری نماینده مجلس، امام جمعه، شهرداری ها و شورای شهر قطع نخواهد شد و خوشبختانه در شهرستان ورامین کلیه نهادها حامی اصناف هستند.
 رئیس اتاق اصناف ورامین به  همکاری کاغذلو فرماندار گذشته ورامین با اتاق اصناف اشاره کرد و گفت:  سال گذشته اختلافاتی با شورای شهر و شهرداری بر سر بازار روزها وجود داشت که فرماندار گذشته ورامین با تشکیل چندین جلسه این مسائل را حل کرد و اصلا فرمانداری در دوران تصدی ایشان در امور اصناف دخالت نکرد.

وی بیان داشت: اتحادیه ها و اتاق اصناف بخش غیر دولتی هستند و خوشبختانه فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در امور انتخابات های صنفی دخالت نکرده و فقط ناظر هستند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: فرماندار جدید شهرستان ورامین مطمئن باشد اتاق اصناف شهرستان پیرو سیاست های دولت آقای رئیسی خواهد بود چرا که باید اصناف با دولت همکاری داشته باشد و از کار جزیره ای خودداری شود.

کد خبر 1120468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha