بسیج نباید از مردمی بودن خارج شود

حجت الاسلام موسوی گفت: بسیج نباید از مردمی بودن خارج شود و از اهداف امام راحل و منویات فاصله نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید میثم موسوی» امروز (جمعه ۴ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایذه، با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج متعلق به همه مردم است و شخصی که تفکرات انقلاب را داشته باشد آن یک بسیجی است و به همین علت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

 

امام جمعه ایذه افزود: کسانی که این حرکت عظیم مردم را هدایت می‌کنند به هوش باشند اهداف امروز بسیج از اهداف امام راحل و منویات فاصله نگیرد و بسیجی باید یک نماز خوان خوب باشد و پیوست نماز داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: بسیج نباید از مردمی بودن خارج شود همه اقشار جامعه باید در خدمت بسیج باشد و هر کسی مسئولیتی به دست گرفت باید آن را بسیجی وار هدایت کند و مردم باید قدردان بسیج باشند و دشمنان باید بدانند تا مردم بسیجی هستند و بسیج ما مردمی است و تفکر بسیجی در میان مردم وجود دارد دشمن به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.

 

حجت‌الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد تیراندازی‌هایی در شهرستان بودیم تصریح کرد: زیبنده نیست که فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در این شرایط موجود هنوز تعیین تکیف نشده و باید هر چه زودتر مسئولان استانی نسبت به این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

 

کد خبر 1120487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha