همایش اقتدار بسیجیان در بهشهر برگزار شد

همایش اقتدار بسیجیان در مصلای بهشهر با حضور اقشار مختلف بسیج، بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ، «حسین جناسمی» روز گذشته ( 5 آذر) سالرزو تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در بین بسیجیان در همایش اقتدار بسیجیان در مصلای بهشهر اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای بازبینی و تبیین فرهنگ، ارزش‌های بسیجی و تجدید میثاق با آرمان شهدا و امامین انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: وحدت آفرینی و امیدآفرینی از اهم برنامه های ما در بسیج است و همه بسیجیان براساس همین برنامه عمل و حرکت می کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف بسیج در این هفته خاطر نشان کرد: بیش از 200 عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار شد که روشنگری و بصیرت افزایی در راستای انقلاب و ارزش های نظام و شهدا انسان در اوج اقتدار حماسه‌ها ساختند و به شهادت رسیدند، از جمله این موارد بوده است.

 

جناسمی بسیج را مدرسه عشق دانست که هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام، ولایت و رهبری خدمت کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: پیشبرد برنامه ها و اهداف انقلاب مهمترین برنامه های بسیج است که با توجه به اینکه در طول انقلاب برای این نظام متحمل زحمات فراوان شدیم اکنون هم باید پای انقلاب و ارزش ها باشیم تا این انقلاب به صاحب اصلی و امام زمان(عج) برسد.

کد خبر 1120510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha