خدمات دهی به ۶۰۰ بیمار در اردوی جهادی درمانی هفته بسیج انجام شد

طی برگزاری اردوی جهادی درمانی که به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در روستاهای کشیت، نسک و حرمک بخش گلباف برگزار شد به ۶۰۰ نفر خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی و مامایی ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اردوی جهادی، درمانی شهید عراقی علاءالدراجی به مناسبت هفته بسیج، طی روزهای چهارم و پنجم آذر ماه در کشیت گلباف از توابع کرمان برگزار شد.

 

 



این اردو با ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشکی عمومی، مامایی و.... به اهالی روستاهای کشیت، نسک و حرمک توسط 21 دندانپزشک، دو پزشک عمومی و یک نفر مامای بسیجی انجام شد.

 




 

بر اساس این گزارش؛ تیم های دندانپزشکی با دو کامیونت و دو یونیت سیار دندانپزشکی که توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهیا شد، به 300 نفر بیمار در زمینه های ترمیم، جرم گیری، کشیدن دندان و فیشورسیلانت کودکان خدمت رسانی کردند.

 

 

 



 پزشکان عمومی و مامایی هم 300 نفر بیمار را در این روستاها تجویز کردند و به گفته سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این اردو بیش از 110 میلیون تومان برآورد شده و حدود ۱۵ میلیون تومان هم دارو و وسایل پزشکی به صورت رایگان در اختیار بیماران و مراجعین قرار گرفته است.

 

 

 

 

کد خبر 1120522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha