اجرای پویش «شادمانه‌ های زمستان برفی» در قزوین

وارثی گفت: پویش «شادمانه‌های زمستان برفی» به منظور تأمین بخاری و لباس گرم برای خانواده‌های کم برخوردار در قزوین اجرا می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین، «علیرضا وارثی» بیان کرد: به دلیل کمبود امکانات گرمایشی در بین افراد زیر پوشش بهزیستی و قشر نیازمند پویش «شادمانه ‌های زمستان برفی» برای تأمین بخاری و جذب منابع مالی بابت تأمین اقلام زمستانی و گرمایشی خانواده‌های زیر پوشش و نیازمندان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: انتظار داریم خیران و مردم نیک اندیش استان مانند گذشته در کنار اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی باشند و با هدایای خود به خانه نیازمندان، گرمابخش خانه‌ های آنها باشند و از بیماری و سرمازدگی کودکان جلوگیری کنند.                                                      

 

وی اعلام کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ و شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ IR متصل به مشارکت ‌های مردمی بهزیستی استان قزوین واریز و یا با مراجعه به ادارات بهزیستی سراسر استان اقلام غیر نقدی خود را به پایگاه ‌های اعلامی از سوی بهزیستی اهدا کنند.

 

وارثی خاطر نشان کرد: مراکز بهزیستی در تمامی شهرستان‌ های استان قزوین آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

گفتنی است بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان قزوین هستند.

 

کد خبر 1120552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha