حال ۱۴۹ بیمار کرونا در فارس وخیم است

رضائیان زاده گفت: از یک هزار و ۱۲۸ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال ۱۴۹ نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس رضائیان زاده»، امروز (جمعه 28 آبان) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 498 هزار و 737 نفر اعلام شده است.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 6 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به هفت هزار و 229 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از یک هزار و 128 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 149 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمار بهبودیافتگان کرونا در فارس عنوان کرد: 486 هزار و 954 نفر از ابتدا تاکنون از بیمارستان های استان ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با اشاره به میزان واکسن تزریق شده در فارس گفت: تاکنون پنج میلیون و 877 هزار و 703 دُز واکسن کرونا به مردم فارس تزریق شده است.

کد خبر 1120889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha