درخشش ۶ اثر برتر از شهرستان میاندوآب در جایزه کتاب سال استان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب از درخشش ۶ اثر برتر در آیین جایزه کتاب سال در استان آذربایجان‌غربی برای دومین سال متوالی خبر داد.

«محمود نیک‌مرام»،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با بیان اینکه آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت:  ۶ اثر برتر در آیین جایزه کتاب سال در استان آذربایجان‌غربی برای دومین سال متوالی مورد تقدیر قرار گفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب، افزود: در مجموع از هشت جایزه اصلی کتاب سال استان در بخش‌های مختلف، ۲ برگزیده کتاب سال از میاندوآب توسط انتشارات مبانی کسب شد و از میان ۱۰ اثر در بخش کتاب‌های شایسته تقدیر، چهار اثر از میاندوآب توسط داوران انتخاب شد.

نیک‌مرام ادامه داد: : آثار برگزیده از این شهرستان شامل کتاب ارزیابی روان‌شناسی ورزشی کاربردی و علم و توسعه هایپرتروفی عضلانی است.

وی بیان کرد: آثار شایسته تقدیر هم شامل نیازهای تغذیه‌ای کودکان و نوجوانان ورزشکار، آموزش مهارت‌های حرکتی بنیادی، آزمون‌های کاربردی در فوتبال برتر و  سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه در مجموع ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، گفت: از این تعداد در مرحله اول ۲۵ اثر مورد تایید داوران قرار گرفته بود.

نیک‌مرام با بیان اینکه در مرحله دوم نیز ۲۵ اثر توسط ۲ داور مورد بازبینی قرار گرفت که در نهایت ۱۸ اثر که هشت اثر آن به عنوان برگزیده و ۱۰ اثر شایسته تقدیر معرفی شدند، افزود: همچنین در پایان این مراسم از ناشران فعال نیز تقدیر شد که در این بخش نیز از انتشارات مبانی از میاندوآب تجلیل شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب گفت: در حوزه نشر کتاب طی ۲ سال گذشته ۱۵۰ عنوان کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی علوم ورزشی متعلق به نویسندگان میاندوآبی توسط ۲ ناشر فعال شهرستان میاندوآب به چاپ رسیده است.
 

کد خبر 1120890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha