نشست هم اندیشی مسابقات مدهامتان در خراسان شمالی برگزار می شود

جلسه مشورتی و هماهنگی برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خراسان شمالی صبح فردا یکشنبه ۷ آذرماه جاری برگزار می شود.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری نشست هم اندیشی مسابقات مدهامتان خبر داد و  به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این نشست با هدف هماهنگی و اطلاع رسانی و نیز  ایجاد رقابت بین فعالان قرآنی برنامه ریزی شده است.

 


وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات ویژه فعالان فهما و  از مهمترین برنامه های طراحی شده در  رواق نور ِسامانه بچه های مسجد است که با برگزاری مرحله استانی تا پایان آذر ماه جاری انجام می گیرد.

 


شیرازیان اعلام کرد: پانزدهمین دوره این مسابقات با بهره مندی از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده که ویژه سه رده در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

 


مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات را اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان نام برد و گفت: قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی رشته های مدنظر در این باره است. 

 


شیرازیان اعلام کرد: علاقه مندان برای حضور در این دوره تا مهلت تعیین شده، می توانند  به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 


 

کد خبر 1120926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha