نگاه به داخل، معیار انتخاب مسئولان باشد

خاتمی با یادآوری بدعهدی ها در سال اخیر و جنگ تمام عیار اقتصادی که بر کشور صورت گرفته است گفت: کسانی باید عهده دار مسئولیت باشند که به توانمندی های داخلی و جوانان اعتقاد داشته باشد و شبانه روزی برای مردم کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در محفل قرآنی مسجد جوادالائمه شهر گلپایگان فلسفه فرمان تشکیل بسیج و هسته های مقاومت را تبیین کرد و گفت: هسته های مقاومت مانند حزب الله، فاطمیون، انصار الله یمن و غیره شکل گرفته است و هر کدام لرزه بر تن استکبار به خصوص اسرائیل انداخته است و اگر اسرائیل پمپ بنزین هک می کند، یک گروه سایبری، جزئی‌ترین اطلاعات آنها را منتشر می کند و امنیت برای آنها نمی گذارد.
نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی به جنگ تمام عیار اقتصادی برعلیه ایران اسلامی و راه شرعی و عقلانی مقاومت اشاره کرد و افزود: بسیجی فرهنگ مقاومت است و برای هر مشکل کشور به میدان می آید و و برای حفظ عقاید و آرمانش، از مال و جان و آبروی خود، ایثار می کند و منافع خود را برای مردم هزینه می نماید.
وی گمنامی و بی تکلف بودن سپهبد شهید قاسم سلیمانی را نمونه ای از فرهنگ رشد یافته بسیجی بیان کرد و ادامه داد: فرهنگ بسیجی به یاری شتافتن مردم و به میدان آمدن در محل های مورد نیاز است و نمونه های آن را می توان در ضد عفونی کردن معابر در اوایل کرونا و هم اکنون در تزریق واکسن دید.
خاتمی  مهم ترین حرکت بسیجی، شناخت راه و دشمن شناسی خواند و با اشاره به وقاحت آمریکا در شهادت سپهبد سلیمانی که در مقابل داعش ایستاده بود، یاد آوری کرد: امام خمینی (ره) کدخدا خواندن آمریکا را تقبیح کرده بود و خط امام، خط به رسمیت شناختن کدخدا و مذاکره با وی نیست زیرا بارها نتیجه اعتماد به آمریکا را مانند اعتماد مصدق به آمریکا و کودتای آمریکایی و بدعهدی در سال‌های  اخیر را شاهد بودیم.
نماینده گلپايگان و خوانسار در مجلس با تاکید براینکه آمریکا بنای عمل کردن به تعهدات خود را ندارد و مذاکره، کوتاه آمدن از حقوق کشور در برابر کشور ابرقدرت نیست، تاکید کرد: کوتاه آمدن در برابر دشمن، خلاف عقل و شرع است و اگر زمانی متفقین برای این کشور تصمیم می گرفتند، امروز برای استقلال محکم ایستادیم و لحظه ای کوتاه نمی آییم و این جنگ اقتصادی جدی است و ما نیز ایستادیم.
وی نعمت بسیج و فرهنگ شکست ناپذیر آن و پیروی از خط امام حسین (ع) و روحیه ایستادگی آن اشاره کرد و گفت: کسانی باید عهده دار مسئولیت باشند که به توانمندی های داخلی و جوانان اعتقاد داشته باشد و تلاش شد افراد معتمد، خبره، پاک دست و تلاشگر شبانه روزی برای حل مشکلات کشور انتخاب  شوند.
خاتمی با اشاره حضور رئیس جمهور در یک سوم از استان های کشور در ۱۰۰ روز اول، تاکید کرد: نمایندگان به وزرا چک سفید ندادند و سخت گیر در برابر اقدامات آنها هستند و با فساد برخورد می کنند./

کد خبر 1120940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha