اخبار کوتاه فرهنگی و هنری شهرستان خدابنده

رونمایی از کتاب آشنایی با قرآن کریم، معرفی خیرین نمونه در حوزه کتاب، کسب رتبه برتر کشوری انجمن کتابخانه های شهر خدابنده و تجلیل از کتابداران نمونه عناوین مهم اخبار کوتاه فرهنگی و هنری شهرستان خدابنده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم رونمایی از کتاب آشنایی با قرآن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خدابنده در ساختمان جدید الاحداث کتابخانه امام علی (علیه السلام) برگزار شد.

 

در این مراسم کتاب آشنایی با قرآن تالیف آقای خیرالله حقی از فعالان فرهیخته قرآنی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و جمعی از فعالان فرهنگی برگزار شد.

 

معرفی خیرین نمونه کشوری در حوزه فرهنگ

سعید نجف خانی خیر کتابخانه ساز شهرستان خدابنده با احداث ساختمان کتابخانه عمومی خیری شهید صفدرعلی کبودخانی از شهرستان خدابنده به عنوان خیر نمونه کشوری انتخاب شدند و طی مراسمی از ایشان در تالار کتابخانه سهروردی زنجان تجلیل بعمل آمد.

 

لازم به ذکر این خیر کتابخانه سازعلاوه بر در اختیار گذاشتن زمین، ساختمان کتابخانه عمومی خیری را مزبن به نام شهید صفدرعلی کبودخانی را با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه با حرکت جهادی احداث نمود.

 

کسب رتبه برتر کشوری انجمن کتابخانه های شهرستان خدابنده

انجمن شهرستان خدابنده و فرماندار شهرستان خدابنده به عنوان فرماندار نمونه کشوری در حوزه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با توجه به اقدامات قابل قبول در حوزه نشر و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه فرهنگ مطالعه در سطح شهرستان معرفی شدند.

 

تجلیل از کتابداران و کتابفروشان

تجلیل از کتابفروشان باسابقه شهرهای قیدار و سجاس به مناسبت هفته کتاب برگزار شد و این برنامه با همراهی شعبانی بخشدار  سجاس رود و موسوی رییس اداره کتابخانه های عمومی خدابنده به همراه کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده و بخشداری سجاس رود برگزار و با حضور در کتابفروشی های شهرستان از کتابفروشان تجلیل و قدردانی شد.

 

همچنین به منظور ارج نهادن به فعالیت های کتابدارن گرانقدر و ترویج فرهنگ مطالعه طی مراسمی از کتابداران شهرستان خدابنده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در ساختمان جدید الاحداث کتابخانه امام علی(ع) تجلیل و قدردانی شد.

 

در این مراسم ۲۳ نفر از کتابدارن شهرهای قیدار، سجاس رود و روستا های بولاماجی و دابانلو این شهر و بخش گرماب(افشار) تجلیل شد.

کد خبر 1120980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha