فعالیت ۲۸ مدرسه راه دور در استان همدان

پورداود از تحصیل بیش از ۲هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس راه دور استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۸ مدرسه راه دور در استان همدان فعال هستند.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به سالروز تأسیس مدارس آموزش از راه دور،گفت: "آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه" شعار راهبردی این مدارس است که در سطح استان نیز با قوت دنبال می شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که در حال حاضر 28 مدرسه راه دور در استان همدان در 12 شهرستان، ناحیه  و منطقه فعال هستند، افزود: حدود  2 هزار و 500 دانش آموز در مدارس راه دور استان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به ارتقاء کیفی و کمی مدارس آموزش از راه دور در استان، گفت: تمامی  مدارس آموزش از راه دور استان مجهز به سامانه الکترونیکی می باشند.

 

پورداود با بیان این که پوشش و جذب بازماندگان از تحصیل یکی  از اهداف مدارس آموزش از راه دور استان بوده است، خاطرنشان کرد: در این راستا بیش از 234 نفر دانش آموز لازم التعلیم بازمانده از تحصیل جذب شده اند.

 

وی افزود: آموزش و پرورش استان با ایجاد زمینه‌های مناسب برای تحقق شعار آموزش آسان، با کیفیت، همیشه، همه جا و برای همه برای تقویت فرصت‌های برابر یادگیری، تلاش خود را به کار گرفته است.

 

وی مزیت مدارس از راه دور را برداشتن بار هزینه تحصیل از دوش دولت بیان  کرد و گفت: این مدارس در مقاطع متوسطه اول و دوم، کاردانش و پیش دانشگاهی دانش‌ آموزان را زیر پوشش قرار می‌دهند.

 

 

کد خبر 1120983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha