جدول اجرای سی و سومین جشنواره تئاتر گیلان منتشر شد

سی و سومین جشنواره تئاتر گیلان از ۱۲ آذر آغاز و ۶ اثر به روی صحنه می رود.

«سیدامیر مصباح» با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان گیلان به خبرنگار شبستان گفت: این جشنواره از ۱۲ آذر آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی گیلان با بیان اینکه ۶ تئاتر در این جشنواره به نمایش در می آیند افزود: با انتشار فراخوان ۱۴ تاثر به دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استان ارسال شد که با رای هیئت داوران ۶ اثر برای اجرا انتخاب شد.

 

وی ادامه داد: نمایش های مذکور در سه سانس ۱۱ صبح، ۱۵ و ۱۸ عصر در دو سالن شهید انصاری و سالن نارون به روی صحنه می رود.

 

مصباح تئاتر «سیا ریحون» به نویسندگی حمید ابراهیمی و کارگردانی علیرضا عباسی از فومن را تئاتر آغازین این جشنواره اعلام کرد و بیان داشت: در روز نخست «رازها و دروغ های رام نشده» از وحید درویشی و «واحد ۲۲ چه خبره؟» به نویسندگی و کارگردانی رضا قربان جوشعار هم به نمایش در می آید.

 

به گفته وی «خلیج خوک ها» از رضا جوینده، «روایت آنکه صبور بود، که حکمت پروردگار دید و رافت سلطان» به نویسندگی و کارگردانی نیما جهان بین و«چهار دیواری» عبدالله بهادری از نمایش های روز دوم جشنواره هستند.

 

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه داوران جشنواره مذکور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فرامرز طالبی، پیام دهکردی و مهرداد هنرمند به قصاوت این جشنواره می نشینند.

 

وی حضور تماشاگران با رعایت پروتکل های بهداشتی را آزاد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر گیلان، ۱۴ آذر برگزار و از برگزیدگان تجلیل می شود.

کد خبر 1121053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha