باید از تفکر و خلاقیت بسیج در جهت حل مشکلات مردم استفاده نمود

پناه گفت:دنیا امروز از تفکر بسیج و بسیجی استفاده کرده و درس می گیرد و این یک واقعیت است و ما نیز معتقدیم از تفکر، ایده و خلاقیت بسیج باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده نموده و بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید رضا پناه» در دیدار با فرمانده بسیج حوزه ادارات کل شهید رجایی ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد:نقش و نگاه ارزشمند بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در شرایط جنگ اقتصادی انکار ناپذیر است و توان و قدرت بسیج امروز در دنیا شناخته شده و بسیار پر رنگ است و همانطور که امام راحل فرمودند بسیج توانست ما می توانیم را در کشور عینیت بخشیده و اجرایی نماید.

 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به کارکردها و فعالیت های ارزشمند بسیج در دوران جنگ،کرونا و واکسیناسیون اشاره کرد و گفت:دنیا امروز از تفکر بسیج و بسیجی استفاده کرده و درس می گیرد و این یک واقعیت است و ما نیز معتقدیم از تفکر، ایده و خلاقیت بسیج باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده نموده و بهره گرفت.

 

وی افزود:بسیج همیشه از دیدگاه علمی و تخصصی به موضوعات مختلف ورود پیدا کرده و توانسته به خوبی و با موفقیت عمل نماید و با رویکردی که بسیج دارد ما نیز قطعاً در این اداره کل از ظرفیت های بسیج در حل مشکلات مردم استفاده خواهیم کرد و معتقدیم اگر مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مردم در این اداره کل مرتفع گردد قطعاً رسالت و ماموریت ما در بسیج شکل گرفته است.

 

پناه گفت:ما بسیجی بودن را جزئی از افتخارات خود می دانیم و در تلاش هستیم با همدلی و همفکری که وجود دارد بتوانیم بیشترین خدمات را به مردم استان داشته باشیم.

کد خبر 1121161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha