اجرای نمایش نامه های رادیویی با موضوع نهج البلاغه در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اجرای ۶ نمایش نامه رادیویی با موضوع نهج البلاغه در قالب برنامه های طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» در این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: ۶ نمایش نامه رادیویی با موضوع نهج البلاغه با حمایت و همکاری دبیرخانه دائمی طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» و دفتر خبری صدا و سیمای مرکز کاشان اجرا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این برنامه فرهنگی هنری از سری برنامه های طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» است که در بخش شهرستانی این طرح اجرا خواهد شد.

 

نمکی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اجرای نمایش نامه های رادیویی با موضوع نهج البلاغه گفت: این طرح با اجرای گروه تئاتر هنری فجر کاشان  و با هدف ترویج آموزه های نهج البلاغه در سطح جامعه برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در این نشست مقرر شد پس از انجام هماهنگی های لازم، نمایش نامه ها در بهمن ماه سال جاری و همزمان با ایام ماه رجب و ولادت با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) از طریق رادیو کاشان اجرا و پخش شود.

 

 معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح ملی نهج البلاغه را به منظور توسعه موارد مربوط به نهج البلاغه در کشور راه اندازی کرده است و کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران انتخاب شده است./

کد خبر 1121162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha