جشنواره تقدیر از نقدهای برتر نسبت به قوه قضاییه برگزار می شود

معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: جشنواره تقدیر از نقدهای برتر نسبت به قوه قضاییه در دستور کار است که یک رویکرد جدید در تعامل رسانه و قوه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سعید یوسفی پور، یکشنبه(۷ آذر) در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه و عدالت گفت: با گذشت پنج ماه از ریاست حجت الاسلام اژه ای در قوه قضاییه می گذرد و شناخت دقیق و رویکردهای فنی و کارشناسی  که از دوره آیت الله رئیسی وجود داشته، تقویت شده است.

 

 

معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضاییه اظهار کرد: مستمع بودن که نمادی برای مسئولین قوه قضاییه است در ریاست قوه به خوبی وجود دارد و شاید به نظر برسد مسئولین نظام، گوش شان تا حدی سنگین است اما حجت الاسلام اژه ای گوش شنوای طیف های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه توقع ما از رسانه این نیست که فقط عملکرد قوه قضاییه را منعکس کند، خاطرنشان کرد: این کف مطالبات و تعامل قوه و رسانه است اما مهمتر انتقال مطالبات جامعه و توده های مردم و نخبگان به قوه است زیرا این دو لازم و ملزوم هم هستند.

 

یوسفی پور تأکید کرد: در شرایطی هستیم که این پل ارتباطی نباید سقوط کند و اگر عدالت را تا قبل از ظهور یک امر نسبی بدانیم، که می دانیم، زیرا عدالت مطلق را مربوط به ظهور می دانیم؛ پس بر اساس راهبرد رهبری و درک عمومی جامعه، عقب ماندگی جدی داریم.

 

 

وی با قدردانی از اقدام دادگستری کل استان کرمان در برگزاری این جشنواره، اعلام کرد: جشنواره تقدیر از نقدهای برتر نسبت به قوه قضاییه در دستور کار است که یک رویکرد جدید در تعامل رسانه و قوه به شمار می رود.

 

 

معاون مطبوعات و فضای مجازی مرکز رسانه قوه قضاییه در پایان گفت: در همین راستا، جشنواره سراسری و ملی در مکانیزم مردمی برگزار و بهترین نقدها از قوه تقدیر می شود زیرا قوه قضاییه به بلوغ اجتماعی رسیده و متوجه نقش رسانه ها شده و گوش شنوا دارد و مستمع نسبت به نظرات مردم و نخبگان است.

 

کد خبر 1121243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha