کمیته سلامت در مدارس تشکیل می شود

سهرابی، از تشکیل کمیته سلامت در مدارس خبر داد و گفت: در این راستا دانش‌آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده‌اند تا پایان هفته جاری شناسایی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید عیسی سهرابی»، امروز(7آذر)، در سیزدهمین جلسه مشترک اعضای شورای معاونین اداره کل، رؤسا و مدیران آموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: برای برگزاری حضوری کلاس های درس باید دقت حداکثری در تصمیم گیری ها صورت گیرد.

 

سرپرست آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا تأکید کرد و افزود: کمیته سلامت در مدارس تشکیل و در این راستا دانش‌آموزان و فرهنگیانی که واکسینه نشده‌اند تا پایان هفته جاری شناسایی می شوند.

 

وی از تشکیل شبکه نظارتی در آموزش و پرورش تأکید کرد و ادامه داد: برای هر ۱۵ مدرسه حداقل یک ناظر بهداشتی تعیین شده که روزانه بر وضعیت بهداشت و سلامت مدارس مشخص شده نظارت دارد.

 

سرپرست آموزش و پرورش لرستان ارتباط و تعامل با ناظران بهداشتی، اطلاع رسانی به والدین از نحوه آموزش‌ها، استفاده از ظرفیت انجمن اولیا از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی نظارت بر سرویس‌های دانش آموزان، چگونگی شروع و پایان فعالیت مدارس برای جلوگیری  از ازدحام را از دیگر مواردی عنوان کرد که بید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1121253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha