نیروی انتظامی مجاهدانه در کنار مردم ایستاده است

حجت الاسلام ادیانی گفت: مجاهدانی که در حادثه اصفهان علیرغم ملالت هایی که دوست و دشمن نسبت به ما داشتند، برای آسایش مردم کتک خوردند اما کتک نزدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، یکشنبه(7 آذر) در همایش یاد یاران -بزرگداشت شهیدان توسنک، خدادادی، شیرخانی-از شهدای اخیر ناجا با اشاره به فرموده امام راحل که «جنگ؛ سره را از ناسره و مرد را از نامرد جدا می کند» گفت: آنهایی که نرفتند ضرر کردند، آنهایی که رفتند شهید شدند و آنها که ماندند مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شوق شهادت دارند.

 

 

رئیس سازمان عقیدتی- سیاسی ناجا افزود: کسی که وجود خود را از خدا می داند و اعتقاد دارد که معامله با او پرسود است، آن را انجام می‌دهد و خود را در میدان مین می اندازد تا معبر باز شود  و این روزها نیز می بینیم افرادی همچون گذشته پل می شوند تا رزمندگان از آنان عبور کنند.

 

 

وی تصریح کرد: فرهنگ جهاد و شهادت به یمن وجود امام راحل و خلف صالح آن مقام معظم رهبری پا بر جاست و مقام معظم رهبری در جمع  لشکر همیشه پیروز محمد رسول الله فرمودند« از جمله وظایف من رهبری این است که نگذارم شوق جهادت و شهادت به خاموشی بگراید زیرا این فرهنگ است که می تواند کشوری را که از روز اول مورد تهاجم انواع  تهدیدات نیمه سخت، سخت اقتصادی، نرم و هوشمند قرار دارد؛ عبور دهد تا به تمدن نوین اسلامی برسانم و این شعله بر افروخته است» و فرمودند « اگر جایی با خانواده شهیدی ملاقات می کنید اجازه دارید ‌که سلام مرا به آن خانواده برسانید».

 

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه این شهیدان نمونه ای از  زنده بودن فرهنگ جهاد و شهادت در جای جای این کشور را نشان می دهد و فرهنگ شهادت می تواند کشور را در شرایط سخت تحریم به جلو ببرد و یقیناً خدای جبهه‌، خدای پشت جبهه هم هست؛ گفت: خدا ما را بی نیاز می کند، نباید دست دوستی به اجانب بدهیم.

 

 

وی ادامه داد: دولتمردان قبلی به جای گدایی در خانه آمریکای خبیث، یکبار هم به خدا می گفتند که تو در شرایط سخت پیروزی را از آن مسلمانان و حاج قاسم را پیروز کردی، پس در عرصه اقتصادی هم می توانی ما را پیروز گردانی!

 


مسئول عقیدتی، سیاسی ناجا نکوداشت شهید را نکوداشت ارزش های شهید دانست که همه وجود و سرمایه خود را مخلصاً تقدیم خدای متعال کرده است و ادامه داد: نکوداشت شهدا همچنین یادآوری ارزش هایی است که امنیت در صدر آن قرار دارد.

 


وی به حوادث اخیر اصفهان اشاره کرد و گفت: از مجاهدانی که در حادثه اصفهان علیرغم ملالت هایی که دوست و دشمن نسبت به ما داشتند، برای آسایش مردم کتک خوردند اما کتک نزدند، قدردانی می کنم.

 

 

حجت الاسلام ادیانی در خطاب به مردم اصفهان با بیان اینکه شما آب را برای زندگی می خواهید؛ اظهار کرد: والله برادران نیروی انتظامی تا روزی که مسئله اصفهان به سمت امنیتی شدن نرفته بود کنار شما بودند؛ آن روزی که فهمیدیم دشمن بهانه ای به دست  آورد به نام مطالبه به حق و سوار بر موج شدند، می دانستیم اگر نیروی انتظامی وارد نشود مردم را قتل عام می کنند لذا وارد عمل شد و این اقتدار ما هم به نفع مردم است.

 

 


وی با افزودن اینکه نیروی انتظامی با هدایت های گام به گام رهبر معظم انقلاب یک نیروی بصیر، انقلابی، مردمی، مجاهد و ... است؛ افزود: با این فرهنگ می توان مشکل را بر طرف کرد و دشمن را سر جای خود نشاند.
 

 

 

مسئول عقیدتی، سیاسی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان نسبت به خانواده شهدا غفلت کنند به آتش دوزخ الهی گرفتار می شوند  و ما تا آخرین قطره خون خود را برای امنیت فدا خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1121304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha