نقش رسانه‌ها در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است

نجاتی گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است میان مردم تفرقه ایجاد و امنیت ما را مخدوش کند و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه‌ها در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (یکشنبه ۷ آذر) در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه، با تقدیر از همراهی و همکاری موثر اصحاب رسانه در امر اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه مدیریت منابع آبی و شرایط خشکسالی اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر و شرایط خشکسالی دشمن در تلاش است تا میان مردم تفرقه ایجاد و امنیت ما را مخدوش کند و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد و در اینجا نقش رسانه‌ها در مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان بسیار حائز اهمیت است. 

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: استاندار خوزستان به صورت مداوم با حضور در جلسات در مرکز، پیگیر مشکلات استان در شرایط خشکسالی هستند و اطمینان داریم دولت و رئیس جمهور برای حل مشکلات استان توجه ویژه خواهند داشت. 

 

وی اضافه کرد: مردم و کشاورزان عزیز هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که دولت به صورت کارشناسانه، منصفانه و عادلانه در خصوص توزیع منابع آب تصمیم‌گیری خواهد کرد و حق آبه های استان در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد. 

 

نجاتی تاکید کرد: رسانه‌ها امین میان مردم و مسئولان هستند و نقش اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌ها و تبلیغات شوم دشمنان دارند و مدیران شرکت‌ها و ادارات استان لازم است تعامل بیشتری با اصحاب رسانه و مطبوعات داشته باشند و به مشکلات این قشر پرتلاش و فرهیخته رسیدگی کنند. 

 

وی یاد آور شد: انتظار داریم دستگاه‌ها از شکایت از اصحاب رسانه خودداری و رسانه‌ها هم نقدهای خود را به دور از ایراد تهمت و در چهارچوب قوانین ابراز کنند.

 

کد خبر 1121390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha