مردم جیرفت از چند نرخی بودن یک قلم کالا گلایه‌مند هستند

حجت الاسلام میثم تارم گفت: مردم جیرفت از وجود تفاوت چشمگیر در قیمت یک قلم کالا در مغازه‌های مختلف گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۸ آذر ماه مسئولین اتاق اصناف جیرفت با امام جمعه دیدار کرد.


حجت‌الاسلام «میثم تارم» در این دیدار، گفت: مردم جیرفت از وجود تفاوت چشمگیر در قیمت یک قلم کالا در مغازه‌های مختلف گلایه‌مند هستند.


امام جمعه جیرفت افزود: باید تمهیدات لازم صورت گرفته و به گونه‌ای اقدام شود که گلایه‌ مردم در این زمینه برطرف شود.


وی تصریح کرد: در هر صنفی عده‌ای کم‌توجه به وظایف قانون و مردم‌داری وجود دارد که خود مدیریتی درون صنفی می‌تواند راهکاری موثر در شناسایی و برخورد لازم با آنان باشد.


حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: نقش بسیج و حضور آن در تمامی عرصه‌ها موجب برکات و آثار فراوانی است که بسیج اصناف و بازاریان نیز ظرفیتی گسترده و پشتوانه‌ای برای بازار و بازاریان است ک باید از آن بهره گرفت.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: روحانیت نیز می‌تواند به شیوه‌های مختلفی نظیر ترویج اخلاق اسلامی کمک کار اصناف باشد.


حجت‌الاسلام تارم با اشاره به تاثیر زیان‌بار شیوع کرونا بر بازار و مردم، ابراز کرد: رونق کشاورزی در جیرفت و منطقه جنوب بر بازار تاثیر مستقیم دارد و طی سال‌ها اخیر شیوع کرونا و مشکلات حوزه کشاورزی توامان شده‌اند.


امام جمعه جیرفت وضعیت بازار را در تمامی عرصه‌ها تاثیر گذار دانست و بیان کرد: نقش بازار در کسب و کار مستقیم بوده و غیرمستقیم در تمام امور فرهنگی اجتماعی اثرگذار است که رونق آن به نشاط اجتماعی و اعتلای فرهنگی می‌انجامد.


وی در خاتمه ضمن تقدیر از نقش بازار در تحقق و پشتیبانی از انقلاب، خاطرنشان کرد: این نقش باید بیش از پیش بررسی و برجسته‌سازی شود.

کد خبر 1121516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha