اکران رایگان فیلم «منصور» در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر

فیلم سینمایی منصور، روایتگر بخشی از زندگی شهید منصور ستاری، به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی به صورت رایگان برای بچه های مسجد و عموم مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر اکران می شود.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فیلم سینمایی منصور، روایتگر بخشی از زندگی شهید منصور ستاری، به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی به صورت رایگان برای بچه های مسجد و عموم مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر اکران می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: این فیلم سینمایی روز سه شنبه ۹ آذر ماه جاری ساعت ۲۱ برای بچه های مسجد و عموم مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فرخشهر روی پرده می رود.

 

خاطرنشان می شود: شخصیت شهید منصور ستاری مهم‌ترین عنصر روایت «منصور» است؛ چهره‌ای واقعی و باورپذیر از یک قهرمان ملی که شاید نسل جوان کمتر با او آشنایی داشته باشند.

 

نویسنده و کارگردان «منصور»، با انتخاب‌های هوشمندانه و تحسین برانگیزش، موفق می‌شود شهید ستاری را به عنوان یک انسان نخبه و ارزش مدار، مقابل دوربین پرداخت کند.

 

فیلم سینمایی «منصور»، درباره بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و ساخت اولین جنگنده کاملا ایرانی است و همچنین سال‌های پایانی دفاع مقدس را روایت می‌کند که ایران به شدت درگیر کمبود تسلیحات نظامی است و سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می‌کند.

 

 

کد خبر 1121520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha