تشکیل ۱۰۹ پرونده قاچاق در خراسان شمالی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طی هشت ماهه امسال، ۱۰۹ پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال تشکیل شد.

«علی وفاخواه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در هشت ماهه امسال پنج هزار و ۷۱۱ مورد بازرسی و نظارت انجام شده است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: از مجموع شکایات انجام شده، ۲۶۹ متخلف شناسایی شدند.

 

وفاخواه، از کشف دوهزار و ۹۵۵ تخلف صنفی در هشت ماهه امسال در بازار استان هم خبر داد و گفت: در این مدت ۵۱ هزار و ۶۹۰  مورد بازرسی از بازار انجام شده است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: در این مدت دو هزار و ۹۵۵ تخلف صنفی کشف و دو هزار و ۵۱۶ پرونده تخلف، تشکیل شده است.

 

وی، ارزش ریالی پرونده ها را بیش از ۵۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این مدت، انجام هزار و ۱۹۵ مورد گشت مشترک منجر به تشکیل هزار و ۵۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال شده است.

 

وفاخواه همچنین از شناسایی ۱۶ انبار متخلف در استان خبر داد و گفت: انبارداران اقدام به احتکار، عدم اعلام موجودی، اخفا و امتناع از عرضه کالا کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه کالاهای این پرونده ها بیشتر شامل روغن موتور، شکر، گندم، جو، برنج و لاستیک است، اظهارداشت: ارزش ریالی این پرونده ها بیش از ۲۱ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: در این مدت ۲۲۸ پرونده بهداشتی نیز به ارزش ۶۸۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

 

کد خبر 1121555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha