ایجاد رواق نور و کتاب در کانون ها باعث جذب بیشتر جوانان شده است

اسماعیلی، گفت: جوانان بیشتری با ایجاد رواق کتاب و نور جذب کانون شده و در حال فعالیت هستند.

مجید اسماعیلی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در راستای حفظ سلامت اعضا بیشتر فعالیت های این کانون در فضاهای مجازی پیگیری شده است.

 

 

مدیر کانون شهدای روستای چقاکبود کرمانشاه افزود: معرفی اعضا و ارزیابی کانون ، اجرای رواق های رویداد فهما ، برگزاری کلاس های قرآن و احکام در فضای مجازی  ، کارافرینی ، برپایی کلاس فن بیان ، آموزش شعر و داستان نویسی، برگزاری کلاس های هنرهای تجسمی، طرح نویسی ، آموزش سواد رسانه ای  از مهمترین برنامه های این کانون است .

 

وی با اشاره به برگزاری سومین رویدا  فهما در کشور خاطر نشان کرد:رویدا فهما سالم ترین رقابت در بین کانون است که جوانان با شور و اشتیاق خاصی در این رویداد شرکت می کنند و این کانون نیز رواق کتاب و رواق نور را ایجاد و در بقیه نیز بصورت گسترده فعالیت کرده است.

 

 

اسماعیلی تصریح کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور اعضا و جوانان کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و از خانواده شهدا و ایثارگران تکریم و دلجویی کردیم.

 

 

مدیر کانون شهدای روستای چقاکبود کرمانشاه  اظهار کرد: با توجه به تشدید ویروس کرونا چندین مرحله ضد عفونی و گند زدایی حاشیه کانون انجام شده است.

 

 

کد خبر 1121580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha