آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۱۹۵ هزار و ۷۵۸ نفر افزایش یافت

کوشکی با بیان اینکه طی ۲۴ گذشته ۱۳۸ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: همچنین سه بیمار کرونایی در لرستان جام خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، امروز(8آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی شبانه روز گذشته 138 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در مجموع آمار بیماران مبتلا به کرونا تاکنون به ۱۹۵ هزار و 758نفر رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته 3 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: شمار جانباختگان کرونا تاکنون به دو هزار و ۶57 نفر رسیده است.

 

کوشکی بیان کرد: هم اکنون نیز 203 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

وی وضعیت کرونا در شهرستان های خرم‌آباد، چگنی و پلدختر را نارنجی و در شهرستان های ازنا، چگنی، دلفان، رومشکان، بروجرد، دورود، کوهدشت، الیگودرز و سلسله را زرد اعلام کرد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: هم اکنون همه شهرهای استان لرستان از وضعیت قرمز خارج شده اند، اما با توجه به احتمال شیوع پیک ششم کرونا همچنان لازم است مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 1121594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha