داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی شدند

جوروند با اشاره به معرفی داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌‌شود و مهلت ثبت‌نام تا پایان آذرماه است.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترترل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود افزود: پس از رقابت در مرحله استانی و داوری از سوی داروان استان، متسابقینی که موفق به کسب نمره لازم شوند در مرحله کشوری به میزبانی استان خرسان رضوی شرکت داده می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: داوران مرحله این دوره از مسابقات در بخش برادران، سید کریم موسوی، ماجد نصری، محمدجواد محمدی مجد و مهدی دغاغله و در بخش خواهران مریم عباسی دوست، صدیقه مهدوی، سنا منبوهی و آمنه آلبوخنفر هستند.

 

جوروند تصریح کرد: مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذرماه است و شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

 

وی در پایان از جامعه قرآنی خوزستان و همه اهالی مسجد و دانش‌آموزان قرآنی دعوت کرد در این رویداد مهم ارزشمند قرآنی شرکت کنند.

 

کد خبر 1121611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha