خودباوری بر توانمندی‌های داخلی عامل حفظ استقلال کشور است

امام جمعه قروه گفت: خودباوری بر توانمندی‌های داخلی عامل مهمی در قطع وابستگی به سایر کشورها و حفظ استقلال و عظمت کشور ما است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه قروه در مراسم اقتدار بسیجیان در شهرستان قروه که در سالن ورزشی ۹ دی سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تفکر بسیجی متعلق به شخص، مکان و زمان خاصی نیست بلکه از نیازها و ضرورت های مهم و همیشگی جامعه ما است.

 

وی افزود: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی باید در عرصه خدمت به مردم و مقابله با ترفندهای دشمنان به فرهنگ غالب تبدیل شود و به برکت همین خودباوری متاثر از این فرهنگ ناب انقلابی در جامعه ما، مستکبران با وجود تهدیدات مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی، نتوانستند هیچ یک از سیاست‌های خصمانه خود را تحقق بخشیده و به خواست‌های شوم خود دست یابند.

 

امام جمعه قروه گفت: اگر این تفکر در جامعه ما حاکم شود هیچ یک از توطئه‌های دشمنان علیه کشور ما راه به جایی نمی‌برد.

 

وی اظهار داشت: باید ایمان قوی و توکل بر خدا و خودباوری در بین مردم و از جمله بسیجیان نهادینه شود و خودباوری بر توانمندی‌های داخلی عامل مهمی در قطع وابستگی به سایر کشورها و استقلال و عظمت کشور ما است.

 

حجت‌الاسلام رستمی گفت: اعتماد نکردن به دشمنان و کشورهای غربی و استکباری را یکی دیگر از شاخصه‌های تفکر بسیجی ذکر کرد و گفت: بسیج به‌عنوان بازوی توانمند دینداری و ولایتمداری در همه عرصه‌ها اعم از سازندگی، جهاد و با روحیه ایثارگری در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با سیاست‌های خصمانه دشمنان پیشگام و حافظ اصلی نظام است.

کد خبر 1121655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha