فراخوان پذیرش دانش‌ پژوه در دوره پودمانی اقتصاد منتشر شد

هیئت اندیشه‌ ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، ثبت‌ نام سومین دوره آموزش کوتاه‌مدت (پودمانی) اقتصاد را از ابتدای آذر ماه ١۴٠٠ آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، هیئت اندیشه‌ ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، ثبت‌ نام سومین دوره آموزش کوتاه‌مدت (پودمانی) اقتصاد را از ابتدای آذر ماه ١۴٠٠ آغاز کرده است، در این دوره آموزشی که ویژه طلاب برادر می‌باشد، بیش از ٣٠ واحد درسی تخصصی رشته اقتصاد طی دو سال توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به مخاطبان ارائه خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام این دوره تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد و افرادی که دروس سطح ٣ را تمام کرده‌اند، افراد دارای دیپلم ریاضی و نیز افراد دارای سوابق پژوهشی، در اولویت ثبت‌نام قرار دارند.

 

ارائه گواهی رسمی پایان دوره توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برخورداری از امکانات پژوهشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی در سطح مراکز تخصصی، بهره‌مندی از راهنمایی و مشاوره اساتید جهت تدوین پروپوزال و پایان‌نامه سطح ٣، فراهم‌سازی انتشار مقالات در مجلات علمی حوزه و دانشگاه، واگذاری طرح‌های پژوهشی به پژوهشگران و حمایت مادی و معنوی از ایشان و معرفی پژوهشگران ممتاز به مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی، ازجمله مزایای شرکت در این دوره پودمانی است.

 

گفتنی است، تا کنون دو دوره پودمانی اقتصاد در این هیئت اندیشه‌ورز برگزار شده است و دانش‌پژوهان دوره اول و دوم در حال گذراندن مقطع پیشرفته و نیمسال پژوهشی خود می‌باشند.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠۵١٣٢٠٠۵٢٠۶ تماس بگیرند و یا به نشانی دفتر هیئت واقع در چهارراه خسروی، کوچه شوکت‌الدوله، مدرسه علمیه سلیمانیه طبقه دوم، اتاق ٢٠۶ مراجعه کنند.

کد خبر 1121680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha