سفر رئیس جمهوری به لرستان، فرصت پیگیری مطالبات مردم است

طولابی با اشاره به در پیش رو بودن سفر هیئت دولت به استان لرستان، گفت: این سفر فرصتی برای پیگیری و دفاع از مطالبات مردم استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی» امروز(8 آذر) در نشست بررسی و هماهنگی تمهیدات سفر رییس جمهوری به لرستان اظهار کرد: مسائل و مشکلات مردم در سفر هیئت دولت مطرح می شود.

 

وی افزود: مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شناسایی شده و از طریق استاندار لرستان در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته است.

 

فرماندار خرم آباد بیان کرد: اهمیت این سفر در خصوص تخصیص اعتبار برای طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا می‌باشد که امیدواریم دستاوردهای خوبی را برای استان و شهرستان به دنبال داشته باشد.

 

وی اذعان داشت: مطرح کردن مسائل کلان نظیر مباحث توسعه ای، رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اولویت قرار دارد چراکه حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت در استان فرصت مناسبی است تا همه مسوولان استان و شهرستان به دور ازحواشی و مسائل فرعی، هماهنگ و یکصدا از منافع مردم دفاع و مطالبات آنان را در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بیان کنند.

 

طولابی بر ضرورت آمادگی مسوولان شهرستان برای میزبانی اعضای هیات دولت تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین مسایل و موضوعات حوزه های مختلف خرم آباد برای ارائه در این سفر تدوین شده است.

کد خبر 1121694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha