برگزاری پويش نذر مهرباني توسط کانون فرهنیگ هنری مسجد

مطهری گفت: پویش نذر مهربانی با هدف تهیه لوازم التحریر دانش آموزان کم بضاعت اجرای شده است.

« علی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این پویش با هدف حمایت از فرزندان خانواده های نیازمند راه اندازی شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری اهل قلم، روستای دربند فقیران منطقه کمالوند خرم آباد، افزود: هدف این پویش جذب مشارکت های مردمی و خیران در راستای رفع مشکلات فرزندان دانش آموزان خانواده های نیازمند است.

 

وی بیان کرد: در قالب پویش نذر مهربانی لوازم التحرير براي دانش آموزان افراد کم بضاعت تهیه و در بین آنان توزیع شده است.

 

مطهری با اشاره به برنامه های حمایتی کانون فرهنگی هنری مسجد، افزود: با شیوع ویروس کرونا و در پی رهنمود های رهبر معظم انقلاب در راستای مواسات و همدلی، این مهم در دستور کار کانون فرهنگی هنری مسجد و فعالان مسجد قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است که تلاش می شود با جذب مشارکت های مردمی و حمایت های خیرین به صورت های مختلف چون هدیه بسته های حمایتی و وجه نقد از این افراد حمایت شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری اهل قلم خرم آباد، با دعوت از خیرین برای مشارکت در این برنامه، افزود: از جمله آموزه‌های اسلام برای تکامل و رشد انسان‌ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند متعال است، که این مهم به این معنا که انسان، همه دارایی‌ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند.

کد خبر 1121721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha