وضعیت ۱۰۳ بیمار کرونا در فارس وخیم است

حسینی گفت: یک هزار و ۱۰۳ بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که ۱۰۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (یکشنبه 7 آذر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 499 هزار و 904 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، 11 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 249 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 103 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 103 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 488 هزار و 304 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

حسینی با اشاره به میزان تزریق واکسن کرونا در استان گفت: پنج میلیون و 866 هزار و 245 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است.

وی حسینی با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا گفت: در خصوص ویروس «اُمیکرون» نباید افراط و تفریط کرد و در کنار عدم نگرانی بیش از حد در مورد این سویه جدید باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

کد خبر 1121727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha