طرح پیشرفت خراسان جنوبی تدوین شود

وحیدی گفت: تهیه طرح پیشرفت خراسان جنوبی و حرکت بر مدار پیشرفت با جمع تمام توانمندان بخش خصوصی همراه با فسادستیزی، مردم داری و اخلاق مداری از وظایف استاندار جدید این استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «احمد وحیدی» در حاشیه مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران درخصوص «رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تفویض اختیارات بیشتر به استانداران و مطالبه نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی مبنی بر استانداری ویژه خراسان جنوبی» اظهار داشت: ویژگی های منحصر به فرد و ظرفیت های معدنی، کشاورزی و فرهنگی خراسان جنوبی، از این استان، یک استان ویژه ساخته است که با پشتکار و پیگیری مردم و توجهات دولت، مشکلات با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

 

وزیر کشور همچنین درخصوص قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی که ریاست آن را برعهده دارد، گفت: در این زمینه، در چارچوب وزارت کشور، به دنبال تجهیزاتی هستیم که یکی از استان‌هایی که باید پیگیری های لازم را انجام دهد، خراسان جنوبی است.

 

وی گفت: استانداران مسئولیت های مختلف دارند اما مهمترین مسئولیت استاندار خراسان جنوبی، حفظ وفاق، همبستگی و فعال کردن ظرفیت های خفته استان،‌ تهیه طرح پیشرفت استان و حرکت بر مدار پیشرفت با جمع تمام توانمندان بخش خصوصی و همراه با فسادستیزی، مردم داری و اخلاق مداری است.

 

 

کد خبر 1121761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha