تجلیل از مادر شهید «منوچهر صدیقی» در برنامه شکوه مادری همدان

ناهیدی فرد گفت: طرح سه شنبه‌های تکریم امسال با عنوان «شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان همدان اجرا می‌شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد » در گفت و گو  با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح سه شنبه های تکریم امسال در تداوم طرح سال گذشته با هدف تجلیل از مادران شهدا و معرفی مادران اسوه و الگوی استان  همدان اجرایی می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی و مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

وی، خانواده‌های شهدا را میراث داران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

 

ناهیدی فرد بیان کرد: مادران شهدا شاهدانی بی‌‌‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله کرده و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.


گفتنی است طرح سه‌شنبه‌های تکریم از سری برنامه‌های طرح ملی فهما است که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است.

 

کد خبر 1121840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha