ارتش  پيكره اصلي نيروهاي مسلح و دژباني پيشاني ارتش است

نماينده ديار ۱۵خراد و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: ارتش پيكره اصلي نيروهاي مسلح و دژباني پيشاني ارتش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حسین نوش‌آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز آموزشی شهید اسدی دژبانی ارتش جمهوری اسلامی، طی سخنانی در جمع افسران، درجه داران، سربازان و فرماندهی این مرکز، گفت:وظیفه اصلی ارتش، حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفظ امنیت کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ارتش یک ذخیره و اندوخته بزرگ‌ برای ملت است، افزود: یکی از دغدغه های اصلی کشور، تلاش برای حفظ امنیت و مقابله با تهدیدات دشمن است.

وی افزود: تقویت بنیه دفاعی، از مولفه های قدرت و در راستای سیاست بازدارندگی و مقابله با زیاده خواهی نظام سلطه است.

رئیس فراکسیون بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: سیاست بازدارندگی همه جانبه و دفاع محور، با تمرکز بر بسیج نیروهای مردمی، خودکفائی و توسعه‌ی توان دفاعی و توان سایبری با رویکرد هوشمندانه است.

دبیر فراکسیون اقتدار و دفاع ملی مجلس با اشاره به اینکه، ایران در حوزه‌ی بحران زا و چالش آفرین غرب آسیا قرار دارد، گفت: تامین صلح پایدار و استقرار امنیت و آرامش در منطقه از اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 1122140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha