یک خیّر، ۵۵ میلیون ریال به دبستان جوادیه روستای دوین کمک کرد

مدیر آموزش ‌و پرورش شیروان گفت: یک خیّر نیک اندیش، ۵۵ میلیون ریال به دبستان جوادیه روستای دوین کمک کرد که این مبلغ برای لوازم التحریر دانش آموزان و سیستم گرمایشی مدرسه هزینه شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: خیّر نیک اندیش «علی اکبر فهیم» مبلغ 55 میلیون ریال به دبستان جوادیه روستای دوین از توابع بخش مرکزی این شهرستان کمک کرد که مبلغ 40 میلیون ریال برای لوازم التحریر دانش آموزان و مبلغ 15 میلیون ریال برای تعمیر سیستم گرمایشی این آموزشگاه مورد استفاده قرار گرفت.

 

مدیر آموزش ‌و پرورش شیروان، بر تاثیر خیرین در امر تعلیم و تربیت اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات دانش‌آموزان مناطق روستایی و محروم با این اقدام خیرخواهانه توسط خیرین بسیاری از چالش های آموزش و پرورش برطرف خواهد شد.

 

وی همچنین از اهدای هزار بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق محروم روستایی این شهرستان در ابتدای سال تحصیلی خبر داد که ارزش هر یک از این بسته ها یک میلیون ریال و در مجموع یک میلیارد ریال بوده است.

 

در حال حاضر، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی در سال تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

 

کد خبر 1122216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha