نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۹ دی در کرمان برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۹ دی در کرمان برگزار و بر تبیین مواردی از جمله نقش و جایگاه رهبری در نظام اسلامی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، صبح چهارشنبه(۱۰ آذر) در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۹ دی در سخنانی با بازخوانی فتنه سال ۸۸؛ ادعای تقلب را رمز و کلیدواژه فتنه گران برای ضربه به نظام و رهبری و ولایت فقیه دانست و گفت: سکوت خواص در فتنه برای قدرت و ریاست بود.

 



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه فضای غبار آلود فتنه، امر را بر مردم مُشتبه کرده بود؛ تصریح کرد: اما وقتی فضا برای مردم روشن شد در صحنه آمدند و ۹ دی حماسه آفریدند و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی شکست خورد.

 

 



وی حضور مردم در صحنه را ناشی از بصیرت و آگاهی عنوان و بر لزوم حفظ و رشد این بصیرت و آگاهی و انتقال آن به نسل های بعدی تاکید کرد و افزود: ۹ دی فرصتی برای بصیرت افزایی و تبیین جایگاه و نقش رهبری در نظام اسلامی را فراهم می کند.

 

 



انجم شعاع اظهار کرد: اگر نقش آفرینی رهبری در خنثی سازی فتنه ۸۸ و بصیرت مردم نبود فتنه گران قطعاً موفق می شدند.
 

 



وی تبیین پیامدهای بین المللی ۹ دی، تبیین رسالت خواص، شیوه های دشمن در بی ثبات سازی کشور و نظام، زمینه های شکل گیری فتنه و... را از دیگر مواردی برشمرد که لازم است برای جامعه روشنگری شود.

 

 




رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پرداختن به ابعاد مختلف حماسه ۹ دی را تکلیف اداری، دینی، شرعی، انقلابی و اعتقادی دانست و خاطرنشان کرد:  ما دنبال برگزاری برنامه های کیفی و تاثیرگذار هستیم.

 



وی بر استفاده از ظرفیت مردمی و مساجد برای بزرگداشت حماسه ۹ دی تاکید کرد.

کد خبر 1122226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha