۸۷۴ عضو توسط کانون حضرت حجت ابن الحسن (عج) در سامانه فهما ثبت شده است

کیوانی گفت: کانون حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان دارای ۸۷۴ عضو و همچنین ۱۵ هزار و ۲۹۲ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) تاسیس شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان ادامه داد: این کانون با برگزار برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی توانسته است تاکنون نوجوانان و جوانان زیادی را جذب مسجد کند.

 

کیوانی ادامه داد: این کانون ۸۷۴ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد دارد و در اولین رویداد ملی فهما سال ۱۳۹۸ موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شده و در طرح ملی ایران قوی سال ۱۳۹۹ در رواق کتاب رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب و همچنین ۱۵ هزار و ۲۹۲ امتیاز در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.

 

وی گفت: کتابخانه دین و دانش سال ۱۳۸۲ در مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان زیر مجموعه کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عج) تاسیس شده و هم اکنون با ۹ هزار و ۴۰۰ جلد کتاب و ۷۹۲ عضو در حال فعالیت است.

 

مسئول کتابخانه دین و دانش هفشجان تصریح کرد: نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «حضرت حجت ابن الحسن (عج)» با حضور در مسجد قدس دوازده امام (ع) نقش موثری در احیا و کارکردهای فعالیت های فرهنگی هنری مسجد بر عهده دارند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «حضرت حجت ابن الحسن (عج)» در رشته‌های مختلف قرآن و عترت، فعالیت ‌های اجتماعی، اردویی و گردشگری، آموزش و توانمندسازی، ورزش و سلامت و رسیدگی به مشکلات جوانان و نوجوانان به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.

 

کد خبر 1122266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha