پذیرش نسخ تمام الکترونیک بیماران از اول دی ماه/ بیش از ٩٧ درصد نسخ بیماران تمام الکترونیکی است

حسینی گفت: از اول دی ماه بیمه سلامت نسخ بیماران را به صورت الکترونیک از پزشکان می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» صبح امروز (چهارشنبه ١٠ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: از اول دی ماه بیمه سلامت نسخ را به صورت الکترونیک از همکاران پزشک می پذیرد.


مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: خوشبختانه از ماه‌های پیش با همکاری همه همکاران پزشک، جامعه پزشکی و همکاران بیمه سلامت این بستر در بیمه سلامت فراهم شده و در حال حاضر بالغ بر ٩٧.٢ درصد نسخ ما چه  در حوزه دانشگاهی و خصوصی به صورت تمام الکترونیک ارائه می شود.

 

وی ادامه داد: البته این مقدار در حوزه دانشگاهی ۹۵ درصد و بخش خصوصی بالای ۹۸ درصد است که امیدواریم تا پایان آذر به ۱۰۰ درصد برسد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته برای اینکه برای مردم مشکلی پیش نیاید، بعضی از تخصص های خاص با همکاری دانشگاه و بدون همکاری دانشگاه در مطب‌های خودشان مجبور شدند با شرایط زیر ساختی کاغذی یادداشت کنند و برای مردم دارو بنویسند آنها را به صورت موردی تایید کردیم تا برای آنها مشکلی پیش نیاید.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در مدت ١٠ روز آینده این مشکل حل شود و بتوانیم به هدف نهایی کشور در استان دست یابیم و جزو سه استان پیشرو در این بخش باشیم.

 

کد خبر 1122274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha