تزریق دوز «بوستر» واکسن کرونا به معلولان و سالمندان مراکز بهزیستی فارس

سلیم حقیقی گفت: دوز «بوستر» واکسن کرونا به معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی فارس و پرسنل این مراکز تزریق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمن سلیم حقیقی»، امروز (چهارشنبه 10 آذر) از تزریق دوز «بوستر» واکسن کرونا به معلولان و سالمندان در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: تزریق این دوز واکسن با همکاری ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر کل بهزیستی فارس افزود: تزریق دوز سوم برای افراد جامعه به ویژه گروه های آسیب پذیر و پر خطر ضروری است زیرا پس از گذشت 6 ماه از تزریق واکسن نوبت دوم کرونا، ایمنی واکسن کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: ۹ مرکز اعصاب و روان، سه مرکز نگهداری معلولین جسمی، ۱۰ مرکز نگهداری سالمندان و ۴۰ مرکز نگهداری معلولین ذهنی در استان فعال هستند و ۵۰۸ نفر سالمند و ۲ هزار و ۱۲۱ نفر افراد دارای معلولیت در این مراکز بستری هستند.

سلیم حقیقی اعلام کرد: تزریق دوز «بوستر» واکسن کرونا با اولویت مراکز نگهداری سالمندان در فارس از ابتدای آبان آغاز شده است و برای سایر گروه ها نیز انجام می شود.

وی با اشاره به تزریق دوز «بوستر» واکسن کرونا به پرسنل مراکز بهزیستی استان گفت: همزمان با تزریق این دوز به مددجویان به پرسنل مراکز نیز واکسن تزریق می شود.

کد خبر 1122325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha