سرانه فضاهای سرپوشیده ورزشی در حد مطلوبی نیست

خدابنده گفت:سرانه فضاهای سرپوشیده ورزشی در حد مطلوبی نیست زیرا با توجه به کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی عمده توجه به حوزه ساخت فضاهای آموزشی معطوف شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۱۰ آذر) در دوره آموزشی ناظران امور مالی با بیان اینکه همدلی و انسجام خوب و مثال‌زدنی حوزه تربیت بدنی و سلامت در سطح ستاد و استان های سراسر کشور هم افزایی مطلوبی را در میان همکاران ایجاد نموده است. گفت: یکپارچگی و وحدت رویه فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت سبب اشتیاق و رغبت همکاران برای اجرای موثر برنامه ها در سطح مدارس است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: هدف غایی دستگاه تعلیم و تربیت اجرایی شدن فعالیت ها و برنامه های طراحی شده حوزه ستادی در سطح مدارس و مشاهده اثرات آن بر دانش‌آموزان است.

 

وی اظهار داشت: سرانه فضاهای سرپوشیده ورزشی در حد مطلوبی نیست زیرا با توجه به کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی عمده توجه به حوزه ساخت فضاهای آموزشی معطوف شده است لذا در این حوزه حضور پررنگ خیرین نیک اندیش می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

 

خدابنده با بیان اینکه ضمن تلاش در حوزه اجرای فعالیت ها و برنامه های حوزه تربیت بدنی باید به منظور افزایش بهره وری از منابع، بر هزینه کرد اعتبارات نظارت مکفی وجود داشته باشد، گفت: برگزاری این دوره آموزشی می تواند نقش موثری در استفاده حداکثری از اعتبارات در چارچوب قوانین و مقررات مالی ایفا کند.

کد خبر 1122364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha